Als ik op de apenstaartje teken wil typen dan krijg ik een ander teken,hoe kan ik die andere apenstaartje teken terug krijgen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
119.8K

Antwoorden (4)

Probeer ctrl+shift eens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Taal van je toetsenbord is per ongeluk versprongen. Kijk rechts onderin is naar een toetsenbord tekentje. En dan moet je Engels kiezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je krijgt een trema, of aanhalingstekens zeker... Druk shift ctrl en daarna nog 's proberen het @ symbool te maken...

Je hebt 2 toetsenborden geconfigureerd. Haal via Control panel het tweede keyboard weg, dan gebeurt t niet meer!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan moet je op `Ctrl`klikken en die ingedrukt houden en dan op `shift` klikken. dus die gewoon tegelijk in klikken en als het goed is is het dan weer een @