wat is beter? ,een psp go of een gewone psp?

ik wil een psp maar ik weet nog niet welke
is er verschil in de spelletjes van beide apparaten

Ik zag ergens ook een psp met een camera erop kan je daarmee ook skype of us dat voor foto's

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Ligt eraan wat je wil.
PSP GO krijg je 10 gratis spellen bij maar daar heb je draadloos en snel internet voor nodig. Want je moet ALLE spellen downloaden via de PS store. Als je al PSP Spelletjes hebt raad ik je aan om een gewone PSP te kopen. Ik zal hier alle voor en nadelen neerzetten:

PSP Go:

- Geen UMDs meer nodig. (cd'tjes dus)
- Helaas wel duurder
- En ik hoor veel problemen over het knopje aan de bovenkant die je heel vaak moet gebruiken. Na een tijdje gaat de huid van je duim er steeds tussen zitten en dit gaat heel erg pijn doen.
- & de PSP Go is toch van mindere kwaliteit

PSP 3000
- Mooier Design
- Groter beeldscherm
- Goedkoper
- Je kunt spellen 2de hands kopen omdat je gewoon nog lekker UMDs kan gebruiken.

Conclusie: Ik raad je eigenlijk een normale psp aan omdat de PSP Go nog niet goed genoeg is. Je kan ook wachten op december want dan komt er waarschijnlijk een nieuwe PSP uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
PSP go productie is stopgezet dus als je er een wilt moet je denk ik wel snel zijn.
als je van klein en compact en makkelijk mee te nemen houdt en het niet erg vindt dat je alles via internet moet downloaden kan je voor de PSP go gaan. Zelf vind ik de originele PSP toch het mooist en handigst door het UMD slot.

Toegevoegd na 1 minuut:
nog op verschil spelletjes, op de PSP go kan je alleen maar via PS store downloaden omdat het geen slot meer heeft voor de spellen, oude PSP heeft dit nog wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
toevallig kon ik laatst een PSP 3000 op de kop tikken voor weinig. Ik tjekte in een andere winkel ff de prijs ed toen vertelde die gast dat Sony gaat stoppen met de PSP Go en dat ie eruit gaat. Wel kun je em blijven gebruiken op de Ps3 om games erop te zetten ed.
Ik zou voor de gewone PSP gaan. Weliswaar met losse UMD's maar als je zou willen kan je hem krkaen maar dat is je eigen keuze
Bronnen: