Ik ga binnenkort een nieuwe laptop kopen en ben helemaal verliefd op de sony vaio serie wie heeft daar ervaring mee of wie weet een goede laptop

Weet jij het antwoord?

/2500

Zelf een SONY Vaio gehad; Jarenlang plezier er van gehad, nooit probleme. Stabiel en betrouwbaar, maar niet snel voor de prijs.

Top laptop. Heb hem zelf ook en werkt goed. Hij is niet heel snel, maar ik kan er goed mee werken. Speel toch geen spelletjes erop. Ook de kwaliteit van de batterij en pc zelf zijn goed, weinig te klagen!

Het is een goede laptop, ik heb er zelf één. Je betaalt wel veel voor de naam, je kan namelijk goedkoper een laptop kopen die misschien nog wel sneller en beter is. Sony installeerd veel eigen software op de laptop dit doet de laptop geen goed! Je laptop zal vaak bij aankoop al trager zijn dan andere laptops! Echter kan je veel software deleten die je niet nodig hebt. Leuk onbekend weetje: Sony vaio heeft gebruikt dezelfde hardware als Apple! De besturingssystemen zijn vaak alleen anders ;-) Al om al laptop is goed maar onnodig duur voor wie uitterlijk en status (v/d laptop) onbelangrijk zijn.

Super goeie laptop

Overweeg een macbook van apple of een ipad! Mooi, erg snel en degelijk. Ipad beduidend goedkoper.

een sony vaio is best een goede laptop, maar voor dezelfde prijs kan je een dell of hp kopen die 10x beter is en met een beter design; de keuze is aan jou!

is zeker een van de betere merken

Sony Vaio laptops zijn zeker degelijke laptops! Ik heb toevallig een kortingbon / e- voucher gezien! http://www.actiepagina.nl/actiecode_kortingscode/782/Sony 5% korting op een Vaio laptop Scheelt weer wat in de prijs! Veel succes!!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100