waarom slaat de cursor af en toe op hol?

af en toe slaat de cursor op hol, volgens mij alleen als ik in Word bezig ben. Hij vliegt dan alle kanten op, wijzigt van alles in het document etc. Heel vervelend. Wat kan de oorzaak zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.4K
Cryofiel
12 jaar geleden
Bedoel je de tekstcursor of de muiscursor?
Kimath
12 jaar geleden
Heb je een laptop met touchpad?

Antwoorden (2)

Ik kan twee oorzaken bedenken:
Je muis staat heel snel ingesteld. Oplossing: trager zetten, via Start > Configuratiescherm > Muis > Opties voor aanwijzer.
Een andere mogelijkheid is dat je muis aan de onderkant vies is en even goed schoongemaakt moet worden.
Pieter2011
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Touchpad laptop is derde mogelijkheid ;)
Pieter2011
12 jaar geleden
Tja... dan heb je een probleem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor gewoon je touchpad uitschakelen dan kan die geen rare dingen meer doen als je er per ongelijk met je hand over gaat.
batterij van muis is leeg of muis deffect, hetzelfde meegemaakt