Als ik op mijn internet klikt, komt het internet scherm en gaat het binnen 1 sec weer weg

Als ik op het internet klik, komt het internet scherm 1 sec te voor schijn en dat springt het weg. Ik heb van alles geprobeerd maar telkens gaat het weg en kan ik niet meer op het internet erdoor

Weet jij het antwoord?

/2500

probeer deze eens ga nar configscherm internet opties geavanceerd en de knop opnieuw instellen wellicht is je browser in de war

Op de iphone, ipod of ipad? Dan ligt het aan de softwareupdates die apple geeft. Windows? Zou een virus kunnen zijn. Maar ik heb niet genoeg info om dit te kunnen beantwoorden.

Waarschijnlijk is er iets op de achtergrond verstoord. Door een update of zomaar. Als je nog weet wanneer internet explorer nog wel werkte doe dan een systeemherstel tot vlak voor dat moment Frank

Hoi, dat heb ik hetzelfde mee gemaakt, je computer stofvrij maken en met de stekkertjes (contakten) even los maken en weer er in doen want ze maken geen goed contakt succes

Ik denk dat ik niet voldoende details krijg om het probleem te kunnen duiden. Het kan in de richting gaan van een aantal zware virussen of wormen die je browser automatisch afsluiten of het bijvoorbeeld onmogelijk maken om naar www.windowsupdate.com en zo te surfen om de gratis virusscanner http://www.microsoft.com/security_essentials te installeren. In dat geval moet je manueel in het register gaan werken of speciale of line tools installeren en is het niet vanzelfsprekend voor een 'gewone' computergebruiker om het te corrigeren. Kun je meer detail geven, dan kan ik ook meer gedetailleerd antwoorden?

Volgens mij zou een firmware upgrade wel eens tot de oplossing kunnen behoren. Momenteel zijn er weer voor diverse "internet-gerelateerde hardware" firmware upgrades. We leven in een tijd,dat als je vandaag iets nieuws koop,dat het volgende week al zogenaamd als " oud" wordt bestempeld. Groet:Zoekertje

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100