Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik op mijn internet klikt, komt het internet scherm en gaat het binnen 1 sec weer weg

Als ik op het internet klik, komt het internet scherm 1 sec te voor schijn en dat springt het weg. Ik heb van alles geprobeerd maar telkens gaat het weg en kan ik niet meer op het internet erdoor

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
396

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

probeer deze eens
ga nar configscherm
internet opties
geavanceerd
en de knop opnieuw instellen
wellicht is je browser in de war
(Lees meer...)
capthavoc
12 jaar geleden
Op de iphone, ipod of ipad? Dan ligt het aan de softwareupdates die apple geeft. Windows? Zou een virus kunnen zijn. Maar ik heb niet genoeg info om dit te kunnen beantwoorden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk is er iets op de achtergrond verstoord. Door een update of zomaar.
Als je nog weet wanneer internet explorer nog wel werkte doe dan een systeemherstel tot vlak voor dat moment
Frank
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi, dat heb ik hetzelfde mee gemaakt, je computer stofvrij maken en met de stekkertjes (contakten) even los maken en weer er in doen want ze maken geen goed contakt

succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat ik niet voldoende details krijg om het probleem te kunnen duiden. Het kan in de richting gaan van een aantal zware virussen of wormen die je browser automatisch afsluiten of het bijvoorbeeld onmogelijk maken om naar www.windowsupdate.com en zo te surfen om de gratis virusscanner http://www.microsoft.com/security_essentials te installeren. In dat geval moet je manueel in het register gaan werken of speciale of line tools installeren en is het niet vanzelfsprekend voor een 'gewone' computergebruiker om het te corrigeren. Kun je meer detail geven, dan kan ik ook meer gedetailleerd antwoorden?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij zou een firmware upgrade wel eens tot de oplossing kunnen behoren. Momenteel zijn er weer voor diverse "internet-gerelateerde hardware" firmware upgrades. We leven in een tijd,dat als je vandaag iets nieuws koop,dat het volgende week al zogenaamd als " oud" wordt bestempeld.

Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding