Wat gebeurt er als ik een filmpje langer dan 15 minuten upload op Youtube?

Upload ie 'm dan helemaal niet, of kort ie 'm automatisch in?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

De lengte van de video maakt tegenwoordig geen verschil meer. (Per ongeluk was ik laatst een video van bijna 3 GB (!) op YouTube aan het uploaden, maar daar ben ik snel mee gestopt toen ik zag hoe lang het zou gaan duren).

Klik, bij een langere video, even op Geavanceerde video-upload (zie 1). Je ziet nu bovenin het scherm de tekst verschijnen dat je account is ingeschakeld voor uploads die langer dan 15 minuten duren (2). Ook de melding onderin (3) wordt dan aangepast en je kunt nu zelfs video's van meer dan 2 GB op YouTube zetten.
Plaatje bij antwoord
Pieter2011
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

upload hij niet moet je knippen en 2versies maken of meer

succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik kreeg laatst de melding dat ik filmpjes groter dan 15min kon uploaden waarom weet ik niet precies ?
kijk eens of jij de melding ook krijgt zodra je op de upload video knop klikt ?
misschien hebben ze de limiet verhoogt ?
maar inderdaad als je een filmpje langer hebt dan de toegestane tijd zul je hem in 2 stukken moet uploaden
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet dat als je je voordat Youtube was overgenomen door Google al had aangemeld, je volgens mij langer dan 15 minuten kan. Maar ik weet het niet zeker.