Hoe kan ik een liedje/muziek opslaan in de document: "Mijn muziek"? Zelfde vraag ook voor: video's opslaan in de document: "Mijn video's"?

Ik weet niet hoe je een muziek/liedje/video opslaat naar de documenten. Kan iemand mij misschien daarmee helpen alsjeblieft? Graag gen antwoord met iets te downloaden ofzo,maar wel op een (hele) simpele manier.

Bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
11.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je als je download? Dan moet je even zeggen welke browser (IE/firefox) je gebruikt.

Antwoorden (2)

Als je een bijvoorbeeld een liedje diwnload krijg je een venster waar de meeste mensen snel achter elkaar op ok
Drukken daartussen kan je kiezen waar je het bestand wil opslaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik begrijp dat je een heel simpel antwoord wilt hebben, maar om te weten hoe het opslaan werkt, moet je meer dan een beetje weten. Windows werkt met een heleboel mappen. Voor jou als gebruiker hebben ze speciale mappen aangemaakt zodat al je eigen spullen daarin bewaard kunnen worden. Het maakt niet uit in welk programma je werkt, in elk programma, als je op "Opslaan als" klikt komt een venster naar voren. Hier zie je verschillende dingen staan, maar het meeste gaat erom dat je een map moet kiezen waar je het bestand waar je in bezig bent, wilt opslaan. De mappen Mijn video en Mijn muziek staan in de map Mijn Documenten. Als je zogezegd door de poort van Mijn Documenten bent gegaan, kun je ook door de poort van (onderandere) een van deze twee mappen gaan. Dit doe je door op een van deze mappen te dubbelklikken. Dan zit je in die map en kun je gegevens daar opslaan. Openen gaat ongeveer op dezelfde manier.
Deze uitleg is niet uitgebreid, is ook niet mogelijk op deze site. Ik wens je veel succes!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pieter2011
12 jaar geleden
+ met als aanvulling:
Voor "Opslaan als" moet je met je RECHTER muisknop op het bestand klikken.
En: vaak zijn "Mijn documenten", "Mijn video's" en "Mijn muziek" aparte mappen (en zitten de laatste twee dus niet in "Mijn documenten")