Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe muziek dat op je iPod staat op je PC zien te krijgen?

hey.

ik ben in het bezit van een iPod 120Gb. nu heeft mijn computer laatst een virus opgelopen en kan ik NIET meer bij mijn muziek, video's of documenten. het staat nog wel op me harde schijf maar ik ken er gewoon niet bij.

nu is mijn muziek belangrijk voor me en ik zou het graag willen behouden. ik heb al mijn muziek wel op me iPod staan maar ik zou het graag ook op me windows 7 willen hebben. nu is mijn vraag, weet iemand een goede manier of een externe programma dat gratis is waarmee ik al mijn muziek dat op me iPod staat op me harde schijf kan krijgen?

alvast hartelijk bedankt voor je hulp,

groetjes

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Gewoon even Google op iPod to pc software. Dan een torrent bestand met licentie zoek en klaar!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat probleem had ik ook, m'n pc was gecrasht en ik wou alle muziek weer op de pc zetten. Ik kon daar maar geen gratis programma voor vinden, alles was een trial waar je uiteindelijk voor moest betalen na 15 liedjes over te hebben gezet. Tot ik bij SharePod terecht kwam. Gratis al je muziek, apps en andere bestanden overzetten. Zie de bron voor de site. :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing