Toetsenbord gaat telken op nederlands inplaats van verenigde staten internationaal.

Ik weet dat, dat komt doordat ik waarschijnlijk een bepaalde toetscombinatie (per ongelijk in toets). Ik kan het ook weer makkelijk terug zetten, maar het irriteert me wel. Wat kan ik hier aan doen? Ik wil internationaal als standaard hebben.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie vraag. Gebeurt bij mij ook regelmatig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga naar start, configuratiescherm en dan landinstellingen. Daar zie je dan je land en toetsenbord instellingen. Verwijder alle behalve de US international men klik op ok. Hij kan dan niet meer terugspringen op NL. Het kan zijn dat je geen windows XP hebt, maar het zit ongeveer op dezelfde plek.

Het beste antwoord

ga naar start, configuratiescherm en dan landinstellingen. Daar zie je dan je land en toetsenbord instellingen. Verwijder alle behalve de US international men klik op ok. Hij kan dan niet meer terugspringen op NL.

Het kan zijn dat je geen windows XP hebt, maar het zit ongeveer op dezelfde plek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt het werkt, mocht ik het ooit weer willen aanpassen kan ik dan alsnog weer over gaan naar Nederlands ik weet niet wanneer dat handig zou zijn, maar goed je weet maar nooit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, je weet in ieder geval waar je het moet vinden, je kan daar dus de verschillende toetsenbord talen installeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, nu geen last meer van!

Andere antwoorden (1)

...ik weet niet of het bij jou ook werkt, maar bij mij (W7) kan ik switchen tussen Nederlands en Engels/Verenigde.St., door Shift en Alt tegelijk in te drukken