Mijn computer meldt heel vaak dat er een fout op de pagina is. Wat moet ik hiertegen doen

Steeds meer problemen. Kan geen vraagteken meer zetten achter deze vraag. Krijg het = teken hoewel dat op een heel andere toets zit. Volgens mij is die melding dat er een fout op de pagina is ook een fout van mijn computer. Kan dat en wat doe ik eraan=

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Wat voor antwoord je hier ook krijgt.Het zal niet lukken met een paar zinnen je van deze nare kwaal af te helpen. je kan hooguit als gemakkelijkste weg systeem herstel uit voeren. Zoniet dan zullen een paar diagnose progjes moeten worden geinstalleerd.Ik kan wel hele antwoorden hier met plakken en kopieren aan leveren maar das gemeen.Ik kan beter ff een linkje geven.Met hun hulp heb ik me al 5 jaar allerlei problemen van het lijf kunnen houden zonder iemand er verder bij te hoeven halen .Je moet er echt wel even de tijd voor nemen. http://antivirus.startpagina.nl/prikbord/4625317/voer-dit-eerst-uit-voordat-je-de-logjes-plaatst!!#msg-4625317

Om het = teken op te lossen, moet je ctrl+shift intoetsen.

Heb je alle updates (bijv. Java) al geïnstalleerd? Gebruik je de nieuwste versie van je internetbrowser? Het =-teken komt waarschijnlijk inderdaad doordat je per ongeluk de instellingen van je toetsenbord hebt veranders, door ctr-shift of alt-shift aan te slaan. De toetsencombinatie nog een keer aanslaan lost dat probleem op.

Mischien kun je via instellingen in je internet optie`s het een en andere veranderen, of staat je anti-virus op (te) hoge bescherming? (dat kun je evt ook veranderen).

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100