msn wachtwoord

kan je je msn wachtwoord veranderen zonder die vraag in te vullen, of zonder een mailtje te sturen naar het opgegeven emails adres? als je wel ingelogd bent, dus je weet het wachtwoord wel maar wil hem graag veranderen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
MissBiggie
12 jaar geleden
Ben je nu al bij de dokter geweest ????
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, hoe is het afgelopen met het deobus-dopje?
Kimath
12 jaar geleden
Is alles nu weer ok?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, hoe is het bij de dokter gegaan ? Of zit je jezelf nog steeds voor de gek te houden, of heb je ONS gewoon voor de gek gehouden ? In dat laatste geval garandeer ik je dat je je hier niet populair mee maakt....
MissBiggie
12 jaar geleden
Of ze probeert nu weer iets anders erin te stoppen ...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan is het afwachten wanneer het account verwijderd gaat worden......
Kimath
12 jaar geleden
Er is nu dus al een 2de account aangemaakt: http://www.goeievraag.nl/vraag/mn-vader-vertellen.185515
MissBiggie
12 jaar geleden
Die is nu weer verdwenen ...
Kimath
12 jaar geleden
alle vragen over dit onderwerp zijn nu verdwenen, hoera!
MissBiggie
12 jaar geleden
YESS !!
MissBiggie
12 jaar geleden
Zal er weer een nieuwe vraag komen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou het al gelukt zijn? Ik ben nu wel nieuwsgierig...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ben gister avond naar de dokter geweest, om 20 voor 12.
het is klaar
Kimath
12 jaar geleden
Heb je nu weer een nieuwe account aangemaakt? -.-
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En ; viel het mee ?
Amadea
12 jaar geleden
Oh, Liinde is dus dezelfde persoon als Mamaciita? Dat verklaart het een en ander....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien Wachtwoord vergeten ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vertel me je wachtwoord en je gebruikersnaam dan doe ik dat voor jou Bronnen:
- hippo

Antwoorden (1)

Ga naar de opties van hotmail
Ga bij account beheren naar accountgegevens
Klik naast wachtwoord op wijzig

Toegevoegd na 2 minuten:
Je komt bij die opties van hotmail door:
Ga naar hotmail.com
Meld je aan
Klik op opties (rechtsboven naast een vraagteken onder je naam)

Je moet wel het wachtwoord invoeren maar je hoeft niet de vraag beantwoorden of een mailtje etc.