Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak je instrumentals of only vocals?

Weet iemand hoe je instrumentals maakt. Of only vocals (alleen tekst). graag + download link van het programma.

Dankje!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
993

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Voor vocals only is dit alleen mogelijk

als je de instrumental(alleen de beat) hebt en het origineel kan je er een acapella(vocal only) mee maken

wat je moet doen is beide tracks in bv. adobe audition in aparte sporen stoppen,
vervolgens moet je de instrumental inverten en de tracks recht onder elkaar zetten.

als alles goed is moet de beat wegvallen en hou je alleen de stem over...

Het origineel en de instrumental moeten wel identiek zijn, met uitzondering van de vocalen uiteraard.

er bestaan wel programma's maar je zal dan altijd de muziek een beetje horen, enigste wat kan nog helpen is de lage of hoge tonen weg te halen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik begrijp de vraag niet helemaal want vocals betekent niet tekst maar stem, dus bedoel je dat je instumenten maakt met alleen je stem? Want dan zou ik zeggen je zingt het in. Ik gebruik bijvoorbeeld mijn microfoon verbonden met de computer om zo in te zingen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahahah, nee het gaat erom, dat ik bijv. de stem over een instrumental plak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oooh.. (Ik snap het nog steeds niet haha:p) misschien vat ik het wel weer verkeerd op maar als je zelf muziek maakt (doe ik in garageband) kan je gemakkelijk stem en instrumenten door elkaar laten lopen of overlappen of dat de vocals in het geheel de instrumenten overnemen

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding