Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Je kan ermee skypen/voipcallen,videobellen aangezien het een microfoon heeft , het geluid loopt dan uit de speakers waardoor je je oor niet ertegen aan hoeft te houden.

Als de tablet echt een GSM module heeft kan je hem inderdaad ook gewoon als telefoon gebruiken en tegen je oor aan houden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Met de ipad niet, met de samsung galaxy tab wel. Het ziet er alleen niet heel charmant uit. Als je hem wilt om je telefoon te vervangen raad ik aan om oortjes met een microfoontje erbij te kopen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat kan, ik heb zelf een FVIEW android tablet, en daar heb ik nimbuzz op geïnstalleerd. Ik kan met mijn contactpersonen van msn, twitter, facebook etc. of nimbuzz zelf bellen, maar dat is van tablet naar tablet of pc. Je kunt met dat programmatje ook wel naar gewone telefoons of mobiele telefoons bellen, maar daar moet je cr voor kopen, en dan kost het €0.02 p/m. Uiteraard zijn er ook nog andere "Free Call" programma's. Dan moet je gewoon even in de market kijken, ik weet niet wat jij voor een netwerk of zo hebt, zoals android( weet niet hoe je dat noemt..) Maar er is vast wel iets voor te vinden.

(P.S Je belt dan natuurlijk met je microfoon...)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing