Je kan digitenne nemen en dan een ontvanger voor je laptop kopen. Let wel op, hier moet je wel een smartcard in kwijt kunnen! Als je een ontvanger neem zonder smartcard mogelijkheid ontvang je geloof ik alleen de gratis zenders, namelijk nederland 1 2 en 3.

Digitenne kost 9 euro per maand en je krijgt er 23 telvisie en 18 radiozenders voor.

http://www.anyseedirect.eu/Terrestisch-/-Digitenne/Bekijk-alle-producten.html <- dat is een van de beste ontvangers voor op je laptop, hier zou ik voor gaan!

www.digitenne.nl

Toegevoegd na 1 minuut:
Voor die 9 euro per maand krijg je ook direct een gratis normale ontvanger voor je televisie er bij :-)

Toegevoegd na 7 minuten:
http://tweakers.net/pricewatch/245661/anysee-e30tcplus.html <- goedkoper en nieuwer

Toegevoegd na 8 minuten:
Die nieuwe link van me ondersteunt ook nog digitale kabel er bij, voor een tientje minder!

Toegevoegd na 11 minuten:
http://www.mycom.nl/Product/Beeld-TV-tunerkaart/Elgato-EyeTV-One-DVBT-voor-Digitenne/1110223?utm_source=tweakers&utm_medium=cpc&utm_campaign=tweakersclick <- nog voordeliger! hij is tevens kleiner en je krijgt er een extra smartcard voor digitenne gratis bij :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk Dit bedoel ik nu hier kan ik wat mee :D hartstikke bedankt. nu kan ik mooi op me laptop tv kijken onderrweg en als ik thuis ben gaat dat gewoon via hdmi na de tv.

Andere antwoorden (2)

Ja dat is mogelijk maar niet live streaming via internet. Je kunt wel kiezen voor digitenne of de campingversie van Canal Digitaal. Als je uitzendingen terug wilt kijken kan dat via uitzending gemist of Veamer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hs mogelijk. Je moet wat downloaden en een antenne via USB aansluiten. Alleen Ned. 1 tm 3 dan. Kan je bij Joost kopen.