Ik weet niet hoe ik i tunes moet gebruiken???

Hallo ik heb een i phone 4 en weet niet hoe ik fotos en muziek kan kopiëren naar mijn telefoon via mijn laptop, kan het wel??? Snap et niks van en heb mijn tel al een tijdje vind het best jammer, en hoe kan ik albums maken bij de foto's. Alvast bedankt Gr.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Gebruik je Windows of Mac OS?

In Mac Os kun je de fotos direct
Via iPhoto naar je iPhone sturen.

Verbind de IPhone met je computer en selecteer de iPhone 4 in de linker hoek van iTunes
en dan klik je op fotos.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iTunes is inderdaad erg lastig,
Vind ik nog steeds na een jaar een iPhone.
Verbind inderdaad je telefoon met de computer en je ziet vanzelf wel een scherm of meer verschijnen. Lees goed wat er staat en klik op de juiste dingen.

Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iTunes is easy.
*uitgaand van Windows*

1. Verbind uw iPhone met uw computer/laptop door middel van het bijgeleverde kabeltje.
2. Als gevraagd word wat er met de *naamvaniphone* gedaan moet worden annuleert u dit.
3. Als iTunes niet automatisch start, start iTunes.
4. Klik op bestand -> iPhone syncroniseren. Hierbij worden alle op de iPhone opgeslagen data op uw pc opgeslagen.

Na het afsluiten van het synchroniseren leg ik nu uit hoe u muziek op uw iPhone kunt zetten.
1. Klik op bestand -> bestanden aan iTunes toevoegen
2. Selecteer de gewenste muziek bestanden die u aan iTunes wilt toevoegen. ( meerdere bestanden in 1x toevoegen is mogelijk door deze te selecteren )
3. Kijk links boven onder muziek of alle muziek die u later op de iPhone wilt zetten aan de bibliotheek is toegevoegd.
4. Links in het menu staat uw iPhone. Klik op muziek. Dan onderin rechts op automatisch vullen. iTunes kopieert nou alle muziek uit de bibliotheek op uw iPhone.

Naar mijn weten is mappen maken bij foto niet mogelijk op de iPhone. Hieronder leg ik nog even uit hoe ik de foto's van mijn iPhone haal.
1. Sluit de iPhone aan de computer/laptop aan.
2. Ga naar deze computer
3. Ga naar iPhone
4. 3 x verder klikken op de map et voilà, uw foto's.

Laat even weten of het gelukt is.