Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

MovieMaker Probleem Met Geluid:

ik heb een filmpje gemaakt en het geluid doet het maar telkens als ik het filmpje opsla en hem opnieuw opstart is het geluid er nog wel maar doet het niet meer want ik hoor steeds niks

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als wat sla je de film op? .wmv. avi? Heb je al een andere palyer als VLC geprobeerd?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als movie maker projecten en wat is VLC en is het gratis?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Als welk bestand sla je hem op? Welke extensie heeft dit bestand? Je moet het uiteraard publiceren met de .wmv extensie (Windows Media Video). Zorg ook dat je geluid het doet en het in het filmpje niet gedempt is! Het zou ook mogelijk zijn dat je Audio Service uitgeschakeld is, indien dit niet het geval is zou ik toch even kijken of je bij een ander filmpje wel geluid hoort door even snel een ander filmpje te publiceren. Als dit wel het geval is zou ik toch even controleren of het geluid wel goed is van het filmpje dat je wilt maken! Veel succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kan zijn dat je bepaalde codes nodig hebt om bepaalde bestanden te kunnen af spelen een goede code pack zijn K-Lite Codec Pack zie link download en installeer dit eens en misschien kan het wel weer werken.

Groeten Ritchie
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing