hoe maak je een blackberry lees bijschrijving

het scherm blijft zwart en knippert een lampje als je hem met bb desktop manager doet ziet hij hem niet maar wil in de comp

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Probeer alt+rechter shift (aA) en delete ingedrukt te houden voor 3 seconden. Als het goed is reboot je BB dan. Werkt dit niet, haal dan de batterij er 3 seconden uit. Als ook dit niet werkt is je telefoon waarschijnlijk stuk.