waar ka je makkelijk eigen websites maken?

ik vind het leuk om websites te maken maar ik weet er wel een maar ik vind die heel ingewikkeld.
weet iemand waar ik een makkelijke websitemaker kan vinden?

Weet jij het antwoord?

/2500

dreamwave is een fijn programma.!

je kan op wordpress.org een eigen website maken, welke meteen werkt. Je kan dan zelf er op zetten wat je wilt. Hetzelfde geldt voor blogger.com of hyves.nl

Everyoneweb.com

Nou ik maak ze met hostnet - sitebuilder. Je legt daar een domeinnaam vast en dan koop je een webhostingpakket. Je kunt met sitebuilder kiezen uit 10000 templates , in allerlei kleuren. Je kan zelfs een webwinkel beginnen en je kunt heel veel mailboxen toevoegen. Ik werk er makkelijk mee, en bijna met 2 vingers in mijn neus. EN het ziet er echt wel goed en professioneel uit. Mocht je nu al een domein naam hebben, dan kun je deze gewoon over laten zetten naar Hostnet. Dan moet je de tokens weten en zo geef je toestemming voor verhuizing.

Ik gebriekte vroeger altijd www.zikle.nl Dat is echt heel erg simpel en makkelijk!

Als u werkt met een windows besturingsprogramma raad ik u aan om met dreamweaver te werken. gebruikt u een linux platform dan kan u opteren voor eclipse, aptana of kompozer. Aptana kan ook gebruikt worden als plugin voor eclipse. U kan ook gebruik maken van CMS(content management systemen) zoals wordpress, joomla of drupal. Mijn voorkeur gaat uit naar wordpress omdat dit toch op een zeer makkelijke manier te gebruiken is en er ontzettend veel Themes en plugins voor bestaan. Heeft u zelf een domein surft u best naar wordpress.org, heeft u geen domein kan u gratis een website ontwikkelen op wordpress.com

Bronnen:
www.aptana.com, www.eclipse.org,...

www.wix.com www.wordpress.com wix.com is best makkelijker te gebruiken en je kunt er heel veel mee, die gebruik ik zelf.

iWeb van Apple gebruik ik zelf. Kijk maar op www.photopressholland.nl Binnen een uurtje klaar

Moonfruit.com, echt de allerbeste! Ik heb zelf ook zo'n zoektocht naar online webeditors gedaan, en dit is echt de allerbeste. Makkelijk en gratis!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100