Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik de blauwe vakjes om de tekst weghalen (zie foto)

Toegevoegd na 5 minuten:
En nee, de pictogrammen zijn NIET geselecteerd!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb geen XP, maar ken het probleem wel van mijn vorige pc. De oplossing zit ergens verborgen bij Visuele effecten.

Ga via Start >> Configuratiescherm >> Systeem >> Geavanceerd >> Instellingen van prestaties >> Visuele effecten.
Daar moet je zelf even naar de oplossing zoeken. Probeer eens een vinkje te zetten bij "vallende schaduw voor namen
van pictogrammen op het bureaublad". Maar het kan ook één van de andere opties zijn. Gewoon even uitproberen dus...

Succes!

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik ben ook nog een andere optie tegengekomen.
Configuratiescherm -> Systeem -> Geavanceerd -> Prestatie-instellingen -> schaduw voor pictogramlabels

Lastig dat ik geen XP heb en het dus niet kan uitproberen, maar ik weet dat het daar ergens zit...
(Lees meer...)
Pieter2011
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Klik ff op het beeldscherm en weg
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt er (gezien de foto) op dat alle pictogrammen geselecteerd zijn. Klik eens op een leeg vlak op je desktop naast een pictogram.

Toegevoegd na 2 minuten:
ik zie al een - Heeft het niet geholpen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via bureabladinstellingen.
Zou zo ff nie weten hoe precies want je hebt windows 7 ?
Iig ff via bureaubladinstellingen kijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze onderstaande tekst vond ik op internet.

'' Rechtsklik op jouw Bureaublad > Pictogrammen schikken op > vink uit 'Webonderdelen op het bureaublad vergrendelen'.

Mocht 't er nog zijn dan heb je een aktieve snelkoppeling naar een internetsite op het Bureaublad opgezet.
Uitschakelen dmv Rechtsklik Bureaublad > Eigenschappen > Bureaublad > Bureaublad aanpassen > Website..., hier de items in Webpagina kadertje uitvinken , ook 'Bureaublad vergrendelen' eronder uitvinken... !! ''

Laat maar even weten of het gelukt is!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, jammer.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding