hoe kan ik het scherm van mijn laptop het best reinigen?

Ik heb een nieuwe laptop gekocht maar het scherm word vies!

Ik weet niet hoe ik hem veilig kan schoonmaken zonder dat hij beschadigd

Iemand die me kan helpen?

Gr.

Toegevoegd na 18 uur:
weet iemand een spuitbus voor schoonmaken ik heb ooit zo een gehad en hoe duur kost het?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je hebt bij de action speciaal spul ervoor. Maakt het scherm Weer blinkend schoon :)

Schermreiniger halen... Bij heel veel winkels te koop... Of een droge stofdoek

Ik heb hiervoor schermreiniger. Het heet iClean.

Gewoon een beetje Glassex of van die brillenpoetsdoekjes werkt prima hoor.

Een theedoek daar spuit je een beetje glassex op,en daar mee maak je het scherm droog. na drogen met een stukje keukenpapier. Wel je laptop uit zetten.

ik gebruik altijd een glasdoekje met alleen water werkt perfect en glassex is echt niet goed voor je scherm na drogen met schone doek

Gebruik in ieder geval NOOIT Glassex hiervoor. Dat is te agressief en zou de beschermlaag van je scherm aan kunnen tasten.

Ik heb bij de media markt een spuitbus gekocht speciaal voor de pc en de tv . Het is van hama voor lcd led en plasma reinigingsgel . Toegevoegd na 18 uur: Die spuitbus koste volgens mij rond de 10 euro . Maar je doet er ook lang mee ! En er zit ook nog een extra doekje bij . Toegevoegd na 1 week: Ik zag vanmiddag bij de blokker die spuitbussen staan voor 4 euro . Stonden bij de kassa en volgens mij in de aanbieding .

daar kun je speciale doekjes voor kopen bij action bijvoorbeeld, gebruik geen ?glassex? weetniet of je het zo schrijft..

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100