hoe kan ik het scherm van mijn laptop het best reinigen?

Ik heb een nieuwe laptop gekocht maar het scherm word vies!

Ik weet niet hoe ik hem veilig kan schoonmaken zonder dat hij beschadigd

Iemand die me kan helpen?

Gr.

Toegevoegd na 18 uur:
weet iemand een spuitbus voor schoonmaken ik heb ooit zo een gehad en hoe duur kost het?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.3K

Antwoorden (9)

Je hebt bij de action speciaal spul ervoor. Maakt het scherm Weer blinkend schoon :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schermreiniger halen... Bij heel veel winkels te koop... Of een droge stofdoek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hiervoor schermreiniger. Het heet iClean.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon een beetje Glassex of van die brillenpoetsdoekjes werkt prima hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een theedoek daar spuit je een beetje glassex op,en daar mee maak je het scherm droog.
na drogen met een stukje keukenpapier.
Wel je laptop uit zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik gebruik altijd een glasdoekje met alleen water werkt perfect en glassex is echt niet goed voor je scherm
na drogen met schone doek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is de beste manier zoals ik het ook doe.Van glassex wordt het scherm vettig.+1 ter compensatie.
Gebruik in ieder geval NOOIT Glassex hiervoor. Dat is te agressief en zou de beschermlaag van je scherm aan kunnen tasten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Joopknoop, dit is een reactie op "glassex". Geen antwoord op de vraag.
Ik heb bij de media markt een spuitbus gekocht speciaal voor de pc en de tv .
Het is van hama voor lcd led en plasma reinigingsgel .

Toegevoegd na 18 uur:
Die spuitbus koste volgens mij rond de 10 euro .
Maar je doet er ook lang mee !
En er zit ook nog een extra doekje bij .

Toegevoegd na 1 week:
Ik zag vanmiddag bij de blokker die spuitbussen staan voor 4 euro .
Stonden bij de kassa en volgens mij in de aanbieding .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
daar kun je speciale doekjes voor kopen bij action bijvoorbeeld, gebruik geen ?glassex? weetniet of je het zo schrijft..