Met welke muziek bewerker kan je de tekst van het liedje veranderen?

als het programma of site nog meer functies heeft vertel dat dan ook even.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5K
rose
12 jaar geleden
Ik begrijp het niet goed. In wat voor bestand wil je de tekst veranderen? In een tekstbestand? In een mp3?

Het beste antwoord

De tekst veranderen is heel lastig. Je kunt het beste de instrumental versie van het lied kopen en dan je eigen tekst erin zetten met programma's als Sonar9, Mixcraft of
FLstudio9. Maar ook hiervoor heb je wat vaardigheid voor nodig.