Loaris trojan remover werkte goed bij mij.als je hem laat zoeken wel internet even eraf halen.
http://hotfile.com/dl/70492114/260fc64/LTR1221.rar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
deze link werkt niet, je krijgt dan dit te zien; Dit bestand is ofwel verwijderd vanwege copyright-claim of is verwijderd door de uploader
Je kunt Malwarebytes proberen, gratis te downloaden op:

http://www.malwarebytes.org/mbam.php
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
avira heeft een gratis antivirus

http://www.avira.com/en/avira-free-antivirus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo Aanmelden70,
Google even op Hitmanpro en download het ..
Het is een superproggie, en verwijderd heel veel, ik ben er al vaak mee geholpen!

Succes,
Leonard
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er zijn n hoop goede antivirusprogramma's waarvan n aantal al genoemd. als je er voor kiest een gratis versie te downloaden doe dat dan t liefst via n virusvrije pc. start je laptop in safemode op (bij opstarten paarx f8 of f10 drukken krijg je opstartmenu) en start dan je antivirusprog. succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beste is om een partitiebackup terug te zetten.
Dat moet je dan wel trouw elke maand doen.

Ik doe dat met DriveImageXML

Je bent dan binnen een kwartier van je virussen af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die moet je dan wel hebben, of kan jij die alsnog even reconstrueren ?? (mijn toverstaf werkt al jaren niet meer)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat snap ik. Mijn antwoord is ook meer voor de toekomst toe, NA de virus.
Het ligt eraan wat voor een virus je computer heeft. Avira Anti Virus heeft wel een goede scan. Hij scant je computer en verwijdert dan de gevonden virussen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ad-Aware is een gratis software maar werkt gewoon perfect! www.lavasoft.com en Mcafee werkt prima
maar daar moet je wel voor betalen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer Microsoft Security Essentials of Avira AntiVir.
Beide gratis en zeer gemakkelijk in gebruik! (En beide een van de beste die er bestaan)