Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik doe mijn usbstick in de usb poort van de computer maar de pop-up komt niet tevoorschijn en dan ga je naar computer en dan staat de schij er nie tus

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Misschien heb je hem er verkeerd in staan draai eens die USB om...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer eens eerst de pc opnieuw op te starten, hierna nog eens de usb poort proberen. Lukt dit nog niet probeer eens een andere usb poort(aan de achterkant van de desktop)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
al gedaan doet het ok niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
werkt een andere usb stick wel? herkent de pc de usb poorten nog wel?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja als ik een harde schijf aan sluit dan doet hij het gewoon wel maar dan sluit ik de usb aan niet
In jouw vraag herken ik een soort gelijk probleem dat ik een paar maanden geleden had.

Het komt erop neer dat ik zelf niet meer bij mijn bestanden van mijn (gratis gekregen) usbstick kan. Helaas :(

Persoonlijk vind ik het een vaag en irritant probleem, maar volgens mij staat hier wel iets (nuttigs):
http://computertotaal.nl/article/7451/usb-apparaat-wordt-niet-herkend.html

Als je een e-mail adres hebt kun je een bestand in een (nieuw) bericht uploaden en dan opslaan als concept. Zo kun je altijd op een andere pc met je e-mail inloggen en dan staat het bestand bij je opgeslagen concepten.>
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mischien de usb-stick er opnieuw in doen en dan de pagina vernieuwen [F5], anders doet de usb het misschien niet of heb je het verkeerde besturingsprogramma....?!?!?!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geprobeerd maar hij doet niet

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding