Iemand verstand van msn

Sinds ik de nieuwe msn heb is het niet meer mogelijk om bij verschillende gesprekken je webcam aan te doen. Hij gaat automatisch op videogesprek waardoor je bij andere mensen geen cam meer aan kan zetten , en dus alleen bij 1 persoon. Iemand enig idee of er een mogelijkheid is om dat toch te kunnen regelen? De oude versies van msn kan ik of niet vinden en als ik er eindelijk een gevonden heb doet ie het niet omdat ie te oud is. Ik heb nu de versie van 2009 er nog opstaan.

Toegevoegd na 7 minuten:
zie net dat ik vergeten ben een vraagteken neer te zetten -.- sorry voor dat foutje

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat klopt, je kunt nu alleen nog maar je webcam aan doen als je beide een webcam hebt.. Je kunt hem niet alleen aan zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet eerst alles van window live/msn verwijderen.
Bij configuratiescherm->programma's toevoegen/verwijderen. En dan lekker die nieuwe meuk eraf halen.

Vervolgens installeer je de 2009 versie (zie link in Bron)

Succes!