Ik kan de pagina's op het beeldscherm van mijn laptop niet meer verkleinen. De pagina gaat dan bibberen en verschuift een beetje.

Meer gebeurt er niet. Wat kan ik hieraan doen? Alvast dank voor uw reactie.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Zorg dat de juiste drivers van je video kaart geinstaleerd zijn, en up-to-date.

Stel je beeld resolutie goed in, dan zou je zonder probleem je pagina moeten kunnen vergroten en verklijnen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
13 tot 15 inches laptopscherm met standaardverhouding:
1400x1050

13 tot 15 inch met breedbeeldlaptopscherm: 1280x800

17 inch breedbeeld laptop scherm: 1680x1050

Click met de rechtermuisknop op een leeg stuk op Uw scherm en kies : Resolutie,om het hierboven gegeven rijtje te testen.
Druk nu op Geavanceerde instellingen>> Beeldscherm.
Kies hier eens voor een lagere waarde in Mhz. dan degene die U nú kunt zien staan. ..begin bij de laagste..net zo lang tot het bibberige beeld verdwenen is.

Groet:Zoekertje