Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe krijg je het scherm van je pc op je tv beeld

Ja met welke draad (graag foto ofzo) kun je het beeld op je computer scherm op de tv krijgen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Het eenvoudigst met een HDMI kabel, als je TV dat heeft tenminste. (De computer/laptop heeft dan een HDMI of een DVI aansluiting nodig, in het laatste geval moet je ook nog een audiokabel tussen computer en TV aansluiten)
(Lees meer...)
gvrox
13 jaar geleden
HDM1-kabel, kun je zo halen bij computerwinkels; daarvoor heb je geen foto nodig. Let wel op dat je pc én je tv zo'n aansluiting hebben.

Ik heb daarna wel de instellingen van de computer moeten wijzigen naar 2 beeldschermen, maar dat schijnt niet altijd te hoeven.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ach, kijk anders even hier. Ik zag trouwens dat de aansluiting op mijn pc HDM1 heet, maar dat de kabel HDMI heet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit kan met een blauwe vga kabel, of voor HD een hdmi kabel. Vervolgens op de av zenders kijken. Met f5 kan je instellen hoe het beeld wordt weergegeven. In het configuratie scherm staat in welke stand je het moet zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt er helemaal aan wat voor een tv je hebt. Maar ook wat voor aansluitingen je computer heeft. Zie hieronder bij de bronnen de uitleg van Microsoft hierover.

HDMI DVI en VGA is het beste in die volgorde ook. Daarna volgt de video uitgang en daarna de composiet poorten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding