weet iemand leuke apps voor ipod touch?? (liefste gratis)

ik zoek apps voor op mijn ipod touch weet iemand nog leuke gratis apps

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

148 gratis apps zijn op deze site te vinden, weet niet wat jij persoonlijk leuk vind, maar ik heb vaak veel lol met angry birds rio enzo;)

have fun!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

mega jump, jelly cart, bouncedown, angry birds free, froggy jump

allemaal spellen waarmee ik veel lol heb
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor iedere ipod is er een betaalde app: Tiny Wings. Er leuk spel dat heel lang leuk blijft.
Mocht je de ipod touch 4g hebben dan zijn er nog een aantal handige apps die met de camera hele vette dingen kunnen doen: Genius Scan, Noogle Noggles en word lens.