Ipad of Ipod touch?

Wij zitten al een tijdje erover na te denken om een Ipad of Ipod touch te kopen. Als je eenmaal spelletjes hebt gedownload en ze staan op je Ipad of Ipod Touch kun je dan zonder internet deze spelletjes spelen? Wij vinden het nl. wel handig voor onze dochter als zij tijdens de vakantiereis spelletjes erop kan spelen en lekker muziek kan luisteren.
Kan iemand ons helpen met deze vraag?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (6)

Ja je kunt Ze dan gewoon spelen. Als het bv geen online game is zoals bv poker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou voor de iPad gaan, de 1. Je kan gewoon spelletjes downloaden, betaald of gratis en deze spelen zonder internet.

Wel gaat de iPad dan niet super lang mee, hij redt geen autoreis naar Spanje met continu spelletjes spelen. Je kan de touch nemen. Is eigenlijk een kleinere variant..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Spelletjes kun je gewoon spelen ookal heb je geen verbinding met internet noch 3G. Een iPad en iTouch zijn allebei geschikt voor uw doeleinden dus is de keuze aan groot of klein scherm. Als je meerendeel alleen muziek wilt luisteren bijv in de auto, dan is een iTouch (afkorting van iPod Touch) handiger want die past in je zak. Ga je meer de spelletjes kant op, raadt ik aan om voor de iPad te gaan. Succes met kiezen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan op de iPad zonder duur buitenlands internet inderdaad de spelletjes spelen én films kijken. Bovendien kan je voor een paar euro een oplader kopen die op de sigarettenaansteker in de auto is aan te sluiten en dan heb je geen batterijproblemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om in de auto spelletjes te spelen, lijkt mij een Ipad beter geschikt. Het spelen kan zonder internet verbinding, maar kijk uit want sommige spelletjes willen wel verbinding maken met internet om bijvoorbeeld 'high scores' op te slaan. Via 3G kan dat in het buitenland een dure grap worden.

Muziek luisteren kan op beide apparaten prima. Filmpjes kijken in de auto zou ik op de Ipad doen.

Voordelen van de Ipod zijn dat je deze makkelijk meeneemt buiten de auto en de muziek makkelijk(er) op de audio van de auto kunt aansluiten. Filmen en fotograferen gaat met een Ipod ook veel makkelijker omdat het apparaat veel handzamer is. Ook zijn er veel meer accesoires voor de Ipod te koop, zoals losse luidsprekers etc.

Ook is de ipod natuurlijk veel goedkoper, de goedkoopste kost 229 tov 499 voor de goedkoopste Ipad. Dus helemaal eerlijk wordt de vergelijking nooit.

Als laatste nadeel van de Ipad zou ik vinden dat het een diefstalgevoelig 'hebbeding' is, dus bij iedere plaspauze onderweg zal ie opgeborgen moeten worden. Een ipod ook, maar dat gaat net even iets makkelijker.
paulus811
13 jaar geleden
je hebt spelletjes die je met internet verbinding moet spelen, maar er zijn ook spelletjes die je zonder internetverbinding. muziek luisteren kan verder altijd ( behalve als de batterij leeg is of als hij uit staat :P )