Kan geen afbeeldingen meer in mijn emails zien of lezen,er komt steeds zo een vierkante kastje bij allen afbeeldingen die er normaal wel te zien zijn?

Op mijn thuiscomputer zijn in eens alle afbeeldingen verdwijnen als ik email wil lezen waar anders ook altijd fotos in te zien zijn,en vanaf een paar dagen ist dat weg,ook als ik soms op een site ga in het internet dan zie ik ook sommige afbeeldingen niet.Ook slaat mijn computer niet meer fotos als jpg bestand op maar als png.Kan mij iemand helpen hoe ik dat weer goed kan instellen op mijn computer?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

U zou de aangeboden hulp van Microsoft gewoon eens moeten doorlopen,welke op de volgende pagina staat. Het heeft de alleszeggende naam Fix it !

In Uw geval zou ik om te beginnen eens kiezen voor het onderwerp VEILIGHEID en dan stap voor stap alles nalopen. Het is namelijk een veiligheidprobleempje wat ongemerkt niet goed meer werkt en ik denk dan vooral aan het beschadigd zijn van toggle images.exe. Nu niet meteen schrikken,want U hoeft dit niet ergens te downloaden. Dit wordt standaard door Windows op elke pc gezet . Om op dat veiligheidsprobleem terug te komen..dit is ook in Uw email client in te stellen. meestal vinkje plaatsen bij platte tekst plus html weergeven.

http://support.microsoft.com/fixit/

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Al eens geprobeerd in computer naar een herstelpunt te zetten waar alles nog goed ging
fremar