Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe synchroniseer ik m'n iPhone op m'n nieuwe pc?

Ik heb Sids kort een nieuwe pc en heb hier een nieuwe iTunes geïnstalleerd. Maar als ik mijn iPhone zou synchoniseren hierin, zouden al m'n apps etc verloren gaan, omdat hij gelinkt staat aan de iTunes op m'n oude pc. Maar ik moet m'n iPhone toch ook kunnen linken aan deze pc? Hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
989

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

U kunt vóórdat U gaat synchroniseren éérst importeren naar bijv. de sd kaart.) alles markeren' Daarná kunt U dan verder gaan.
Verder bestaat er bij het installeren van Windows 7 een nieuwtje. Er wordt namelijk een speciale map er bij geìnstalleerd met de naam Windows old. Mocht U later iets snel terug willen hebben van Uw vorige besturingssysteem ,kunt U daar later nog altijd op terug vallen !

Groet: Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In je iTunes kan je de pc machtigen.. En bij bestand kan je je aankopen overzetten.. En je kan een reservekopie maken.. Groetjes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is de beste manier in mijn ogen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies :)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding