Hoe synchroniseer ik m'n iPhone op m'n nieuwe pc?

Ik heb Sids kort een nieuwe pc en heb hier een nieuwe iTunes geïnstalleerd. Maar als ik mijn iPhone zou synchoniseren hierin, zouden al m'n apps etc verloren gaan, omdat hij gelinkt staat aan de iTunes op m'n oude pc. Maar ik moet m'n iPhone toch ook kunnen linken aan deze pc? Hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

U kunt vóórdat U gaat synchroniseren éérst importeren naar bijv. de sd kaart.) alles markeren' Daarná kunt U dan verder gaan.
Verder bestaat er bij het installeren van Windows 7 een nieuwtje. Er wordt namelijk een speciale map er bij geìnstalleerd met de naam Windows old. Mocht U later iets snel terug willen hebben van Uw vorige besturingssysteem ,kunt U daar later nog altijd op terug vallen !

Groet: Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In je iTunes kan je de pc machtigen.. En bij bestand kan je je aankopen overzetten.. En je kan een reservekopie maken.. Groetjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is de beste manier in mijn ogen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies :)