Heb een usb stick met foto's, gisteren nog alles kunnen bekijken, nu lukt dat niet meer, geen toegang ???? Wat is er gebeurd en hoe te herstellen ?

Hoe zet ik foto's uberhaupt van usb op pc, wat is de beste manier ? Ben een echte nitwit........

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Soms een klein schuifje op USB iets van open dicht ?succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer eens het volgende: Windows >>>E
Als U in de Verkenner bent : >>EXTRA>>Mapopties>>>Navigatie deel venster >>> ALLE MAPPEN WEERGEVEN. >> Toepassen>>Ok.
Hiermee "dwingt " u Windows voortaan alles te tonen,wat U wenst.

Wat U ook kunt doen ( vergeet hierbij nooit,om een goede backup te hebben) het volgende uit te voeren;

Ga naar HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Enum\
Klik met de rechtermuisknop op sleutel USB en kies voor Machtigingen...
Geef in machtigingen iedereen volledig beheer
Doe hetzelfde met de sleutel USBSTOR
Eventueel beide sleutels exporteren
Daarna beide sleutels verwijderen en de computer opnieuw opstarten.

Wat ook een probleem kan zijn is dat er al een andere drive is met dezelfde drive-letter waar de USB stick wil mounten of dat er een netwerkdrive is met dezelfde drive-letter.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je MOET met een USB stick altijd rechtsonderaan in windows aangeven dat je de stick gaat verwijderen. Anders kan deze idd snel defect raken. Werkt dat ding op een andere pc wel?