Hoe verstuur ik een tweet vanaf mijn PC?

dus zonder inloggen op twitter

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe kom je er bij dat dat kan? Nieuwsgierig ;)

Het beste antwoord

Ik gebruik zelf Tweetdeck daarvoor maar daar moet je ook eerst even inloggen. Elke keer als je het programma opstart ben je automatisch ingelogd. Het voordeel is wel dat niet perse op de site van twitter moet inloggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat werkt, dus zeer bedankt.

Andere antwoorden (2)

zonder inloggen gaat dat niet hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik daar het programma Echofon voor. Deze werkt alleen op Firefox (voorheen heette het Twitfox).

Je moet het installeren en dan zul je toch eenmalig moeten inloggen via dat programma. Heb je dat eenmaal gedaan, dan zie je rechts onderin beeld een blauw rondje dat aangeeft of je verbinding hebt. Als er nieuwe berichten voor je zijn, dan staat er een getalletje achter het rondje.
Wil je zelf iets tikken, klik dan één keer op het rondje en er verschijnt een popup waarin je je bericht kunt tikken. Met enter verstuur je het.

Voor andere browsers zijn er weer andere programma's als o.a. Tweetdeck.