Hoe stel je automatisch een andere lijn dikte in in excel 2010? Ik moet veel grafieken op een dag maken en de lijn dikte is standaard erg dik.

Ik wil graag dat excel automatisch de lijndikte geeft die ik wil. Nu moet lijn per lijn aanpassen. Kan je ergens invoeren wat ik zelf als standaard lijndikte wil hebben?

Toegevoegd na 49 seconden:
microsoft excel 2010

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4K

Antwoorden (3)

je kan heel eenvoudig bestaande opmaak kopieeren, doormiddel van de opmaak stempel. en die opmaak plakken op je nieuwe cellen. (zonder dat

Toegevoegd na 1 minuut:
... zonder de cijfers inhoud mee te kopiëren.

het gaat echt heel gemakkelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat bedoel je precies?

Ik bedoel je maakt een grafiek in excel 2010.
Excel geeft automatisch lijndikte 2.4pnt. Ik heb bv 20 lijnen die ik dan allemaal apart moet selecteren en daar lijndikte bv 1 pnt van moet maken.
Omdat lijndikte 2.4pnt te dik is en onoverzichtelijk is.

Is er ergens in excel een functie dat ik er standaard lijndikte 1pnt van maak? Zodat ik niet alle 20 lijnen apart moet slecteren en de lijndikte moet veranderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je naar ontwerpen gaat in je bestand, selecteer dan grafiekstijlen. Je krijgt een kleiner grafiekje met de lijnen.
Als op de lijnen klikt met je rechtermuisknop, dan krijg je een scherm met de mogelijkheid de lijnen aan te passen.