Hij heeft de control knop tegelijk met de shift knop geraakt. Druk ze nog een keer tegelijk in en het probleem is opgelost!
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Inderdaad de toetscombinatie CRTL + SHIFT.

Nooit meer dat gezeur hebben.. volg stappenplan van afbeelding.

Ga eerst naar Controlpannel of Configuratiebeheer..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad schift en ctr tegelijk in trukken . laat je zoontje sowieso b
Niet op het toetsen boord slaan daar kan je hele besturings programma van kapot gaan en dan is alles weg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
MOgelijk staat de computer op de verkeerde toetsenbord taal. KIjk rechts onder of je daar een klein icoontje ziet van een toetsenbord. KLik hierop en kijk in het lijstje op verenigdestaten internationaal. Dan is alles weer normaal.
Tegenwoordig is de computer multi talig. Dus kan tijdens het werken de taal zomaar automatisch in Nederlands veranderen. Dan krijg je met het indrukmen van diverse toetsen totaal andere tekens.
Frank