Mijn beeldscherm zier er groter en waziger uit wat kan het probleem zijn ???

Na een spelletje spelen is mijn scherm opeens wazig en de letters anders (heel naar ) ik ben al terug gegaan naar een andere datum maar het helpt niet . Wie weet raad ??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nu ben ik dat woord kwijt...

Het beste antwoord

Er zijn een paar mogelijkheden om dit op te lossen...
de megahertz van de videokaart verlagen.. (dit kan via de software die bij de monitor is geleverd) Als U dat te omslachtig vind: kunt U nog op een lege plek op het bureaublad rechts clicken ..Geavanceerde instellingen kiezen >> 2e tabblad : Beeldscherm>> de aantal Mhz van de videokaart verlagen.(naar bijvoorbeeld 60 of 72.

Mogelijk komt het ook doordat dus aantal hertz in het spel te hoog staat... dit moet ongeveer gelijk staan met het aantal hertz van de software die bij de monitor is geleverd of die U zo even heeft aangepast.
dus staat bijv. bij de Nvidea software het aantal hertz op 60... en in het spel staat die op 80... dan kan het inderdaad zijn dat na afloop van het spel dit dan aangepast moet worden in het settings menu van het spel...
dit moet ongeveer op de volgende plek staan:
druk op ESC ==>
settings of iets met video in de naam ==>
is er geen knopje met video, moet je nu op video drukken (in het settings menu) ==>
ergens moet de resolutie staan en ook ergens het aantal hertz... pas dit aan, aan ongeveer de aantal hertz van de software van de videokaart.

Héél soms werkt het volgende hele simpele commando nog :
ALT+ENTER

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Waarschijnlijk heeft het spelletje je schermresolutie aangepast. Ga naar de instellingen van je beeldscherm en zet de resolutie weer goed!
bamibal
13 jaar geleden
Is de schermresolutie veranderd?
Ga op je bureaublad naar instellingen en zet ze terug in de oorspronkelijke waarde.
Waarschijnlijk is je probleem hiermee opgelost.
13 jaar geleden
Utrecht
13 jaar geleden
Hoezo een - ??
Kimath
13 jaar geleden
van mij een plusje, want is een goed antwoord
Ik weet hem weer: je scherm staat op een te grote/hoge resolutie ingesteld. Dan moet je bij instellingen even kijken.