Kan ik een video streamen met een link?

ik wil graag deze uitzending hebben (http://mediaplayer.rtvutrecht.nl/stream/11307159) is daar een gratis stream voor?

Toegevoegd na 14 minuten:
Ik wil die video opslaan op mijn pc dat ik hem door kan emailen enzovoort.

Toegevoegd na 18 minuten:
Deze Embed code moet ik zien te converten:

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit heb ik zojuist uitgevoerd met de app
Google Chrome to Phone .

Kortom dat is eigenlijk alles,wat U nodig heeft en mocht U eventueel deze stream op de PC willen bekijken een Pc-suite welke voor vrijwel elk mobieltje of smartphone bestaat installeren. Dropbox is óók nog een prima optie. Google er even over en U kunt er alles over te weten komen. De mogelijkheden zijn on-uitputtend.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

de video is een flv die via het rtmp protocol gestreamd wordt.
je kan deze stream onder water opvangen met een capture of grab programma, die schrijft het dan netjes weg in een file op je harddisk.
hieronder een link met een aantal van die programma's en de uitleg hoe ze werken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer een van die andere programma's op de site? er staan er meerdere op. het zou kunnen dat ze in het programa iets ingebouwd hebben dat hij stopt na een paar minuten en dat je dan eerst geld moet betalen om langere streams te downloaden.
als je een ander programma uit de link probeert zit die limitatie er misschien niet in.