Het installatieprogramma wordt automatisch uitgevoerd zodra deze conflicterende toepassingen worden afgesloten:

Dan staat er onder een rood rondje met een schuine streep er doorheen met het programma die afgesloten moet worden! Wat betekent dat?
Want daardoor kan ik het geen eens downloaden op mijn pc.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Een programma kan soms niet updaten als het nog aanstaat. Dan moet je het even afsluiten.
Als je niet weet welk programma je moet afsluiten, kun je de computer opnieuw opstarten en de download nog eens proberen.
Als er wel bijstaat welk programma in de weg zit, kun je dat proberen op de normale manier af te sluiten. Lukt dat niet, druk dan Ctrl-Alt-Del en kies Taakbeheer.
Onder de tab Toepassingen of tab Processen zie je misschien de naam van het dwarsliggende programma. Dan sluit je dat af en je trekt je niets aan van de waarschuwing. Na herstart van je computer is alles weer normaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het installatieprogramma dat je hebt gestart wil een bestand op je computer vervangen dat op dat moment gebruikt wordt door een ander programma dat je ook open hebt staan. Door dat bewuste programma te sluiten, wordt het conflict opgeheven en zal het installatieprogramma weer verder gaan.

Als je je niet bewust bent dat je een installatieprogramma hebt gestart, heb je misschien bij het downloaden van iets van internet op "Uitvoeren" in plaats van "Opslaan" geklikt?