Welke laptop heeft een goede kwaliteit, met webcam en microfoon en redelijk veel geheugen en toch voor een goede prijs?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.1K

Het beste antwoord

Houd de dagaanbieding sites in de gaten! Hier gaan laptops voor 50% korting weg. Vorige week was er een sony vaio laptop voor € 450,00, en iBood heeft ook altijd mooie aanbiedingen met laptops
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Een acer is top, goede camera, goede kwaliteit, etc etc
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toshiba of hp's! Zelden problemen mee gehad op t werk!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop in iedergeval GEEN acer.
Doen het de eerste maand uitstekend dat je super enthousiast bent en daarna gaan ze stuk en door de verschrikkelijke service kan je naar een nieuwe laptop fluiten
Medion, dat is pas een goed merk. Made in Germany. Wij hebben er zelf 2. Werken zonder problemen. Goede camera, zeer snel en zijn voor alles geschikt. Ik ben er zeer tevreden over. En ik ben niet de enige. Kijkt U maar rond op Internet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
idd!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Medion is idd goed...
Totdat je veel moet reizen met de laptop, daar zijn ze niet voor gemaakt..
Ik heb je samsung R530.

Ik heb echt gezocht naar een goedkope laptop. En hij doet het heel erg goed! En hij heeft webcam en microfoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hou gewoon van de Dell's. Je kan ze aanpassen aan wat jij wilt, dat is sowieso al een geniaal iets. Verder is Dell snel, goede microfoon, goede camara, enz enz! Doen =-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
elke laptop met een intel pentium processor en minimaal 320gb en minimaal 2gb werkgeheugen en liefs met een led scherm is goed alleen de compaq/hp laptops doen het slecht en gaan vaak snel naar de prullenbak