Wat doe je als op je Mac iedere keer software bijwerken van Microsoft blijft hangen in de laatste minuut?

Er blijft heel irritant een melding hangen van alles afsluiten,maar niets helpt, alleen forceer stop maar dan is de update niet gelukt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dan zal er waarschijnlijk een update moeten plaats vinden van een of ander programma dat gekoppelt is aan je besturingssysteem. Wanneer dat nou opnieuw mocht gebeuren, vink dan de update aan van het programma aan. Eenmaal aangelijkt zal de computer vragen om opnieuw op te starten zodra het betreffende programma geïnstalleerd is, en dan moet die vraag niet opnieuw terug komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De oorzaak van dit probleem is een Software Update die niet volledig gedownload is en kan voorkomen in Mac OS X 10.5 t/m 10.5.5. Voorzover ik weet,maar ik kan het mis hebben. Mac doe ik niet zoveel meer mee,maar ik wil U uiteraard wel helpen voorzover mogelijk.
Je kan dit probleem verhelpen door de volgende stappen:
- Sluit de Software Update applicatie af via  ▸ Forceer stop.. ▸ Software-Update.
- Ga naar Finder en selecteer “Ga naar map” in het “Ga” menu.
- Type in de box: /Library/Updates
- Selecteer alle bestanden in de map en verwijder deze.
Start hierna de Software update opnieuw  ▸ Software-Update.. en voor de updates uit.

Succes en groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je bootcamp gebruikt moet je wellicht de bootcamp updaten naar xp de sp3 versie
op de site van apple wel te vinden
is wel een hele ingreep
capthavoc