geluid weg halen bij mijn zelfgemaakte filmpje op windows movie maker

ik heb een filmpje gemaakt over mijn pony.
maar nu wil ik het geluid van dat filmpje weghalen.
en iedereen zegt dat je op audioniveaus moet drukken maar bij mij helpt dat niet ;-(
kan iemand mij helpen???

ps. ik ben een beginner........

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Dat is vrij eenvoudig hoor en hiervoor hoef je beslist geen "kenner" te zijn. Download het GRATIS programma
Windows Movemaker.

http://dutch.toggle.com/lv/software/download/kl48136.htm

Open nu dit programma en zoek het bewuste filmpje met jouw pony op >>>>onderin aan de linkerkant geef je aan "Geluidsniveaus Instellen" vervolgens met het pijltje naar rechts naar "Audionummer" Als het goed is ,hoor je nu geen geluid meer,maar kan er eventueel wel iets anders tussen "plakken " ( leuk liedje of zo ) Kwestie van even met dit programma oefenen,waarbijje natuurlijk wel oet opletten,dat je het filmpje wel origineel houdt,mocht je later van deze actie spijt hebben.

Groet:Zoekertje