goede laptop?

ik wil hem gebruiken voor dagelijks
- veel foto's
- muziek
- internet
- msn
- word ed.

heeft iemand goede tips?

Toegevoegd na 13 minuten:
het budget is ongeveer 600 euro, ik wil wel graag een wat snellere laptop..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (9)

wat is jouw budget?
als u budget niet interesseert zou ik voor de Macbook pro kopen!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad een MacBook of een MacBook pro. Is z'n geld meer dan waard
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je stelt geen zware eisen aan de notebook. Elke notebook die tegenwoordig te koop aangeboden wordt, zou voldoen. Als je budget niet al te groot is, houd dan de aanbiedingen in de gaten van bedrijven als Media Markt. Voor 300 tot 400 euro zou je een prima notebook kunnen kopen.
Aangezien je veel muziek wil gaan opslaan, moet je wel van een flinke harde schijf uitgaan. 200 Gbyte bijvoorbeeld.
Via www.kieskeurig.nl zou je eisen invoeren, waarna de site je een aantal alternatieven geeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uiteraard Macbook Pro. Zelf heb ik een macbook die het nog prima doet, en waar ik geen problemen mee heb, maar macbook pro is dan wel beter.

Macbook pro is dan te duur, dus moet je maar 2de hands kijken?? Veel mensen verkopen hem nu die nieuwe uit is (terwijl, vind ik, hij niet zoveel beter is)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de laptops van hp zijn ook wel zeer goede.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je op zoek bent naar een wat snellere laptop, is het zinvol je even te verdiepen in processoren, en het werkgeheugen.
Intel Processoren met oplopende mogelijkheden:
Intel Celeron
Intel Pentium
Intel Core 2
Intel Core i3/i5/i7
Dit zijn de meest voorkomende. AMD processoren weet ik verder niet zo veel van.
Op de site van Intel staan verder de specificaties per processor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor de dingen die jij wilt gaan doen heb je echt geen 1800 euro Macbook Pro nodig hoor.

Goede en betrouwbare bedrijven zijn HP, Sony (vaio) en ASUS. Kies er daar één uit.

Voor 600 euro heb je een prima laptop waar je zelfs nog redelijk mee kan gamen/photoshoppen, maar dan moet je wel even iets beter op de hardware letten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sony.
Trap niet in de val die Makkingtosj heet. Niet als je afh. bent van software en flexibel moet zijn met mogelijkheden.
Een Mac is een trendy artikel. Ik heb er natuurlijk ook een.
Werkt helemaal te gek, als leuk speelgoed helemaal.

Maar wel een gedoe met programma's die niet op een Mac werken, hardware die niet werkt, zoals sommige smartphones etc.

Koop een Sony. Em die heb ik ook een. Al jaren. Super degelijk ding.

Of koop toch die i-dinges..... kost wat, heb je..... ja.. dan heb je wat te doen, programmatjes zoeken die wel werken enzo bijv. Let ook even op met illegale software, daar moet je wat tussen zetten, als je online bent, you snap?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
IK zou je adviseren kijk eens op www.kieskeurig.nl