mijn computer start steeds opnieuw op uit zichzelf...soms duurt het wel een uur voordat ik erop kan werken omdat deze steeds stopt en weer begint weet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (5)

Je zou wel eens een virus kunnen hebben of iets anders vervelends. Als je naar het prikbord van de antivirus pagina gaat, kunnen ze je helpen. Als je de instructies juist opvolgt. Of anders naar de PC dokter. Dit is het prikbord: http://antivirus.startpagina.nl/prikbord/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Originele installatie-cd in station.

START>>UItvoeren>>>

sfc/scannow (gevolgd door Enter)

Wachten tot de beschadigde onderdelen gerepareerd zijn

Computer opnieuw starten.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een keer zoiets gehad toen ik een gratis virsusscanner had lopen. Virusscanner er uit en probleem weg. Misschien een idee?

Toegevoegd na 18 uur:
Overigens, makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk als je nauwelijks op je startscherm kunt komen.
Kijk bij het opstarten eens goed naar het scherm, vaak komt er even een scherm dat je de mogelijkheid geeft om in veilige modus op te starten, vaak moet je dan F2 of zo intoetsen. In de veilige modus kun je vaak wel er in komen, en kun je software verwijderen of veranderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even opnieuw Windows erop installeren via de CD.
Of het gratis en volgens sommige betere alternatief Ubuntu. Dat is te downloaden via http://www.ubuntu-nl.org/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk, een virus kan best, maar mij klinkt het eerder als een temperatuurprobleem. Je kan je gegevens van je PC uitlezen met het gratis programma "Speccy". Kan je hier downloaden; http://www.piriform.com/speccy/download

Eerst de eenvoudige oorzaken uitsluiten voordat je aan moeilijke dingen begint is meestal het beste, toch?