Problemen met mijn HTC HD2

Ik heb heel veel problemen met mijn HTC HD2
Oplossingen?

1. Ik heb WIFI nodig om twitter te gebruiken op 3G werkt het niet!

2. Synchroniseren lukt niet mijn Pc kan niet mijn mobiel vinden! Ook al is hij aan gesloten met USB

3. Ik kan met Zune (Van Windows) Apps downloaden maar dat lukt niet echt!

4. Er zit een Standaard Youtube app op mijn mobiel maar sinds kort kan ik geen filmpjes meer kijken... hij zegt: Opslag vol.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

U kunt het olgense proberen :

Menu >> Instellingen>>Draadloos en netwerken>>WIFI instellingen (Draadloze toegangspunten instellen en beheren) >>Netwerkmelding zorgen dat er een groen vinkje staat ( Melden wanneer een open netwerk beschikbaar is )

HIERNA naar boven en WIFI inschakelen ..óók zorgen dat er een groen vinkje bij staat ..kort "tikken"
Als het goed is zou er nú helemaal bovenin moeten staan :

WIFI (Verbonden met naam van Uw Wlan toestel ( bijv. Thomson huppeldepup )

Uiteraard zult U ook nog mogelijk IN het menu van Uw Wlan apparaat moeten zien te komen. Dit gaat meestal als volgt :

Ik geef nu een voorbeeld : bovenin de bbrowser tikt U bijvoorbeeld in : http://fritzbox.com ( dit is de mijne dus)
ENTER . Mocht dit niet lukken,typ dan http:// zet hier achter de 10 cijfers van het Ip-adres van Uw Wlan-apparaat>> ENTER.

Als U IN het menu bent ,is het dan nog een kwestie van toestemming geven om van Wifi gebruik te maken . Vergeet NOOIT ,om het WIFI Netwerk te beveiligen met WPA2,zodat buren mee kunnen surfen op Uw netwerk !!

Succes en groet: Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Voor de punten 2 tot 4: controleer je opslag! zit de micro sd er goed in?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou je telefoon naar fabrieksinstellingen herstellen