Internet Explorer doet het niet?

Ik heb met alles gewoon internetverbinding, gaat supersnel, Firefox doet het prima alleen Internet Explorer moet ook internetverbinding hebben omdat anders MSN niet werkt. Internet Explorer heeft nu bij mij geen verbinding en daarom kan ik dus ook niet op MSN. Heb het hele web al afgespeurd, stappen gevolgd etc. maar het wil maar niet lukken. Weet iemand hoe ik Internet Explorer weer aan de praat krijg of desnoods MSN via Firefox verbinding laat maken?

Gracias por adelantado

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Waarschijnlijk gebruiken zowel IE als MSN de verbindingsinstellingen uit 'internetopties'. Die vind je terug in IE in het menu Extra, maar ook in het configuratiescherm.

Kijk op het tabblad 'Verbinding' onder de knop LAN of daar vinkjes aanstaan of dingen ingevuld. Begin met alles uit te zetten en leeg te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moest inderdaad bij LAN-instellingen alles uitvinken. Bedankt!

Andere antwoorden (3)

Doet google chrome het wel?
Ik kan namelijk ook niet op internet explorer, maar ik kan wél op google chrome!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Msn heeft niets te maken met Internet Explorer. Erg vreemd dat zet het dan allebei niet doen. Betekend waarschijnlijk dat een instelling zowel bij IE als MSN fout is. Kan je wel msnen met bijv. pidgin http://pidgin.im/ ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem de ietab, kun je alles van Explorer in de veilige Firefox-omgeving doen.