Wat kan ik doen als windows niet wil opstarten?

de laptop start niet meer op.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als windows niet meer wil opstarten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Druk op F8 tijdens het opstarten, en gebruik Safe Modus, en evt. de optie "laatst werkende configuratie" aldaar.

Suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt het beste je windows cd erin doen en dan voor de herstel functie kiezen. Dan kun je hem repareren. Je moet wel in de bios opstarten van cd instellen ( als je dat niet hebt). Je komt in de bios door f10 of f12 te drukken als je je pc opstart. (staat rechtsonderin)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En als je ook niet meer het scherm van veilige modus krijgt druk je de hele poos op f8 opdenduur krijg je het er weer voor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doet ie helemaal niets meer of blijft hij hangen bij het zwarte scherm bv. Mochten eerder gegeven antwoorden niet werken kun je proberen om er even een ander geheugenbankje in te stoppen. Als die stuk is start je pc ook niet op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je pc uit het raam gooien en een Mac kopen haha!

(Windows opnieuw installeren zou moeten werken, f8 tijdens het opstarten...)