Dat ligt aan het scherm:

LCD: nee.
kleuren-eInk: ja.

Maar denk er wel aan dat de echte ereaderkleurenschermen (dus met eInk of een vergelijkbare techniek) echt nog in de kinderschoenen staan. Het is een leuk idee, maar de uitvoering lukt nog niet geweldig mooi. Bovendien gaat het 'omslaan' van de pagina bij de nieuwe kleurenschermen nog erg traag.

Dus als je nú een ereader wilt, ga dan voor LCD als je per se kleur wilt, of zwart-wit als je per se in de volle zon wilt kunnen lezen. Met kleuren-eInk zou ik nog een paar jaar wachten tot de kinderziektes eruit zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ja, want het is een soort scherm die met licht van buiten af werkt

Toegevoegd na 25 seconden:
in plaats van een scherm met achter belicgting