welke laptop is voor een student handig?

ik bedoel met opslagruimte en het uiterlijk de prijs dat het niet te duur is en dat je er eventueel nog sims op kan spelen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk even op ibood.nl daar hebben ze vandaag een hele leuke aanbieding! Wel heel snel zijn, het is geldig tot middenacht.

Het beste antwoord

Ik zou voor een Sony Vaio gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Dat ligt er maar net aan wat je er allemaal precies op wilt gaan doen.
Als je veel grafische dingen moet maken moet je wel n laptop hebben met goede grafische kaart en goede processor enz. Als je alleen maar in Word of dergelijke bezig bent dat maakt dit niet heel veel uit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De duurste zijn het beste. Probeer je zoveel mogelijk aan deze richtlijn te houden. Let ook op je streetcredits en of je ermee bij je vrienden mee aan kan komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat studeer je? Oftewel welke programma's moet je erop kunnen draaien?
Matlab bv of soms ook zware cad cam applicaties vragen zeer veel en dan is de duurste amper genoeg..

Bij (sommige ?) universiteiten kun je zeer hoge kortingen krijgen bij gezamelijke inkoop..vraag eens na of dat ook bij jouw opleidingsinstituut geregeld is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lenovo is heel goed merk (van IBM fabriek) en je kan 1 kopen, met heel veel opslag (500 GB) en geheugen (3 GB) voor al 430 euro! 15.6 inch LED, 2.4 ghz i3
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat je het beste kan doen is even langs gaan bij je lokale computer winkel. Daar kunnen ze je namelijk prima instrueren.

Echter waar je op kan letten is de processor die erin zit en eventueel een losse GPU voor spelletjes e.d. maar duurder is niet altijd beter.

Je moet een goede middenweg voor je zelf zien te vinden tussen de kwaliteit van de behuizing tot de specs van je laptop. Als je jezelf een budget geeft van 650-800 euro heb je al een prima laptop. Of als je geluk hebt een keertje een mooie aanbieding!

Tevens heb ik een artikel toegevoegd wat behulpzaam kan zijn bij het uitkiezen van een laptop.