Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Torrent bestand in 1 seconde verwijderd hoe mogelijk?

Hallo,

Ik vroeg me het volgende af. Hoe is het mogelijk dat een torrent bestand ( van een megabyte tot een gigabyte en groter ) in 1 klik en 1 seconde meteen van je pc is verwijderd? Terwijl een normale programma op je pc velen male langer duurt om te verwijderen.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

De torrent staat gewoon los in een map. Een programma slaat zich op in verschillende delen van je pc om te kunnen werken.een zak knikkers pak je sneller uit de kast dan wanneer je ze los hebt liggen. Even simpel uitgelegd :-).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dan heb je denk ik de torrent verwijderd en niet het bestand van de torrent
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Maar op de button knop staat echt: Verwijder torren + gegevens. Bovendien is het bestand niet meer in mijn pc te vinden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Effe een zoekopdracht levert soms ook nog wel achtergebleven mappen of bestanden op.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing