Hoe kan ik de ruis uit mijn oordopjes (die zijn aangesloten op mijn laptop) krijgen?

Als ik mijn oordopjes inplug in mijn laptop (Dell studio15) dan komt er soms een ruis uit de dopjes.
Ik weet niet hoe het kan, en het gebeurt op willekeurige momenten, en de ene keer duurt het 2 seconden, de andere keer 10 minuten!
Als ik geen oordopjes aangesloten heb op mijn laptop, dan komt er geen ruis uit de speakers.
Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Toegevoegd na 35 minuten:
Ik ben er net achter gekomen dat de ruis uit de oordopjes komt als ik zelf een geluid afspeel.
dus als ik een filmpje op youtube kijk, en zet het daarna op pauze, dan kan ik de ruis horen.
en dan houdt het daarna na precies 40 seconden weer op.
dus élk geluid wat ik afspeel, hoor ik die ruis doorheen..
Heel vervelend!!
Dus help me alsjeblieft ! :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.8K

Het beste antwoord

misschien een betere kwaliteit oordopjes of audio card kopen
FRank
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als hij ruist moet je even aan de plug wat je er in stopt draaien, wanneer die er in zit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heb ik al geprobeerd, maar het maakt geen verschil.
Het kan bijna niet aan de oordopjes liggen, want die heb ik pas een week!
Toch bedankt voor je antwoord ;)