Zijn. Harman kardon goeie boxen voor een Mac computer

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja! Harman Kardon is echt een van de betere merken!

Ten eerste maakt het niet uit voor wat voor een computer het is, het geluid van een Mac is hetzelfde als het geluid van een Linux, Windows, radio en televisie. Voor de doorsnee consument is Harman Kardon een topmerk. Ja, Harman Kardon zijn goede en ook zeer mooie boxen! Als je voor topkwaliteit geluid wilt gaan zou ik nog wat reviews lezen op het internet. Gewoon via een zoekmachine het merk en type met daarachter review intypen. Genoeg (professionele) reviews te vinden. Geluid per type kan namelijk ook erg verschillen. Ik zou ook kijken naar andere bekendere merken. Het geluid zal voor ons, de doorsnee consument niet merkbaar anders zijn. De Harman Kardon Soundsticks (waar jij denk ik op doelt) vind ik persoonlijk niet passen bij een Mac.

Persoonlijk ben ik niet gecharmeerd van H&K. Vind ze teveel middentonen hebben! Als je budget niet zo groot is, kijk dan eens naar Onkyo, met Onkyo speakers (geen Jamo of JBL). Verder is Denon erg goed (iets duurder) en Marantz is ook prettiger (iets goedkoper). Beste is gewoon naar winkels gaan en sets beluisteren! Ik denk dat de logitech Z-500 (meen ik zo uit mijn hoofd) je ook nog wel eens aangenaam kan verassen! Ook goedkoper!

Harman cardon is een zet die ik mensen aanraad te halen als je ze goed insteld de versterker en zo is dat wel heel erg mooi! Ik wil graag zelf de complete home Sinema hebben 5.1 met een spelertje blauw;)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100