Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (4)

Ja! Harman Kardon is echt een van de betere merken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ten eerste maakt het niet uit voor wat voor een computer het is, het geluid van een Mac is hetzelfde als het geluid van een Linux, Windows, radio en televisie.

Voor de doorsnee consument is Harman Kardon een topmerk. Ja, Harman Kardon zijn goede en ook zeer mooie boxen!
Als je voor topkwaliteit geluid wilt gaan zou ik nog wat reviews lezen op het internet. Gewoon via een zoekmachine het merk en type met daarachter review intypen. Genoeg (professionele) reviews te vinden. Geluid per type kan namelijk ook erg verschillen. Ik zou ook kijken naar andere bekendere merken. Het geluid zal voor ons, de doorsnee consument niet merkbaar anders zijn. De Harman Kardon Soundsticks (waar jij denk ik op doelt) vind ik persoonlijk niet passen bij een Mac.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Persoonlijk ben ik niet gecharmeerd van H&K. Vind ze teveel middentonen hebben! Als je budget niet zo groot is, kijk dan eens naar Onkyo, met Onkyo speakers (geen Jamo of JBL). Verder is Denon erg goed (iets duurder) en Marantz is ook prettiger (iets goedkoper).
Beste is gewoon naar winkels gaan en sets beluisteren! Ik denk dat de logitech Z-500 (meen ik zo uit mijn hoofd) je ook nog wel eens aangenaam kan verassen! Ook goedkoper!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Normaal corrigeer je de tonen met een equliser.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de basis moeten speakers goed klinken! Niemand koopt een set, om vervolgens met een EQ het geluid mooi te krijgen! En als alle speakers qua tonen in te regelen zijn met een EQ, hoeft dat nog niet te zeggen dat ze hetzelfde klinken! Waarom anders dure speakers?
Plus, iets wat een speaker niet kan weergeven, hoor je ook niet! Kan je zoveel eq'en als je wil.
Daarom is een overdaad van een bepaald frequentie gebied nooit goed.
Harman cardon is een zet die ik mensen aanraad te halen als je ze goed insteld de versterker en zo is dat wel heel erg mooi! Ik wil graag zelf de complete home Sinema hebben 5.1 met een spelertje blauw;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding